Podziel się:
Dzięki integracji sklepu internetowego  z systemem ratalnym Santander klienci mogą kupić na raty towar w naszym sklepie, bez wychodzenia z domu.

Integracja

  • Właściciel sklepu podpisuje umowę z bankiem Santander
  • Przy rejestracji właściciel sklepu otrzymuje od banku ID
  • Następnie podaje adres zwrotny (URL POZYTYWNY).
Adres ten jest widoczny w panelu administracyjnym Konfiguracja >Integracje >Systemy płatności > Raty Santander.

 

Po kliknięciu w zakładkę Systemy płatności wybieramy Santander Bank i klikamy w Ustawienia.

 

 

Moduł płatności

 

Moduł płatności ustawiamy również w Konfiguracja >Płatności >Raty Santander.
  • Wpisujemy tu ID partnera (które otrzymaliśmy od Banku Santander).
  • Określamy główną branżę sklepu (parametr ten jest wymagany przy zamówieniach większych aniżeli 5 pozycji).

 

Wniosek kredytowy

 

 

  • Wniosek kredytowy wyświetla się po wybraniu sposobu płatności poprzez Raty Santander i potwierdzeniu zamówienia.
  • Po wypełnieniu oraz zatwierdzeniu wniosku, wyświetla się przycisk powrót do sklepu, dzięki któremu sklep otrzymuje informacje o wysłaniu wniosku.
  • Wszystkie dodatkowe czynności związane z wnioskiem odbywają się drogą mailową i/lub telefonicznie.

Dostęp do kalkulatora ratalnego możliwy jest ze stron produktów oraz z koszyka.

Minimalna kwota zakupów, która jest wymagana dla możliwości skorzystania z systemu Raty Santander, jest ustalana po stronie banku i wynosi ona 1000 zł. Maksymalna kwota to 30000 zł. Wszelkie kwestie z tym związane klient powinien ustalać kontaktując się ze swoim opiekunem z Santander Bank.

 

Instrukcja  załączenia modułu w sklepie internetowym znajduje się pod adresem http://pomoc.sstore.pl/raty-santander-inf-406.html » 

 

 

Comments are closed.