Firma Siódemka S.A. jest jedną z największych firm kurierskich w Polsce. Dlatego warto zintegrować sklep internetowy z tym kurierem.
Firma ma trzynastoletnie doświadczenie w świadczeniu usług kurierskich, bierze również udział w programie „Słucham swoich klientów”.
Siódemka to:
Partner dla firmy, który usprawnia obsługę klienta.
Pomoc dla przedsiębiorców w procesach logistycznych.
Atrakcyjne usługi dla przedsiębiorców
Dodatkowo, Serwis oferuje takie mechanizmy, jak np.:
Ubezpieczenie przesyłki
Serwis SMS
Serwis E-mail
Generowanie listów przewozowych dla kuriera (także etykiet)
Jak zintegrować sklep z usługą WebService7?
1. Zakładamy konto usługi WebService7 na stronie http://www.siodemka.com
Po kliknięciu w Zostań klientem wypełniamy formularz.
Do logowania się w w Panelu WebService7 potrzebne nam będą:
- ID klienta (jednocześnie jest to login do panelu WebService7 – wymagane dla integracji)
- Hasło (do logowania się w panelu WebService7 – nie wymagane do samej integracji)
- Klucz API (wymagany do integracji)
- ID kuriera (wymagane do integracji)
2. Dodanie nowej wysyłki i powiązanie jej z wewnętrznym modułem „siodemka”.
Można dać dwie opcje wysyłki w zależności od formy płatności (przelew, lub gotówka przy odbiorze).
3. Edycja wysyłki i wypełnienie dodatkowych danych wymaga:
- ID klienta, Klucz API, ID Kuriera (są wymagane i dostarczane przez „7”)
- Telefon kontaktowy to numer telefonu osoby wysyłającej przesyłkę (wypełnienie tego pola uruchamia dodatkowe opcje potwierdzeń na formularzu wysyłki).
- Wymiary (czyli domyślne wymiary paczki, opakowania: długość, szerokość, wysokość – oddzielone znakiem „,” – „przecinek”)
- Opis do ubezpieczenia to domyślny opis wymagany przy ubezpieczeniu paczek (standardowo włączony i ustawiony na kowtę 1000 zł i jest on wymagany dla przesyłek pobraniowych). Opcję tą można edytować.
- Uwagi do przesyłki (domyślne uwagi do listu nadawczego – można je edytować).
4. Zamówienie i dostępne opcje:
- Nadanie paczki (formularz listu nadawczego wysyłanego do „7”, lub informacja o nadaniu paczki i o dołączeniu listu do dokumentu wydania).
- Wydruk etykiety
- Wydruk listu
- Dokument Wydania (opcja ta tworzy w systemie nowy dokument wydania, jeżeli nie był wcześniej stworzony – dla konkretnego listu – oraz jego wydruk, dokument w pliku pdf).
- Status przesyłek (wyświetla status danego listu nadawczego).
5. Formularz nadania:
- Automatycznie wypełniany zgodnie z danymi zawartymi w zamówieniu oraz ustawieniami domyślnymi (dostępne opcje są zgodne z formularzem nadania w panelu WebService7).
6. Drukowanie etykiet, listu oraz wystawienie dokumentu wydania.
- Opcje te pozwalają wygenerować do pliku w formacie pdf, a następnie wydrukować etykiety na paczki, list nadawczy oraz dokument wydania.
- Wydruki te pochodzą bezpośrednio z systemu WebService7, dlatego są zgodne z wymogami stawianymi przez firmę kurierską Siódemka S.A.
7. Komunikat błędów przy nadaniu przesyłki lub przy pobieraniu pdf.
- Moduł ma wbudowaną obsługe części błędów, które wyświetla na stronie w postaci komunikatów.
- Komunikaty poprzedzone są numerem błędu i pochodzą z API usługi WebService7.
Więcej znajdziesz na stronie http://pomoc.sstore.pl/sklep-internetowy-integracja-z-serwisem-siodemka-inf-449.html »