Promocja sklepu internetowego w porównywarkach cen - czy warto promować e-sklep za pomocą porównywarek cen?

Promocja sklepu internetowego w porównywarkach cen – czy warto promować e-sklep za pomocą porównywarek cen?

Promocja sklepu internetowego w porównywarkach cen.

 

Każdy sklep internetowy jeżeli ma zarabiać na siebie musi być promowany, bez właściwej reklamy nie będzie w nim nic się działo. Właściciele sklepów internetowych chcąc promować sklep mają do dyspozycji reklamą w Google, pozycjonowanie w Google, promowanie sklepu na Facebooku, na forach internetowych, stronach WWW, ale nie mogą również ignorować możliwości promocji jakie daje reklama w porównywarkach cen.

 

Potencjalni kupujący często przed zakupem szukają produktów właśnie w porównywarkach cen, chcąc kupić najtaniej lub najbliżej swojego miejsca zamieszkania. Porównywarki cen także dużo reklamują się w wyszukiwarce Google, tak więc potencjalny kupiec szukając produktu w wyszukiwarce internetowej, np. w Google także często trafia na oferty sklepów w porównywarkach cen.

 

Porównywarki cen także wciąż oferują coraz większą funkcjonalność, wzbogacają swoje treści, posiadają opinie o produktach i sklepach, dzięki czemu coraz więcej użytkowników z nich korzysta. Na pewno promowanie sklepu w porównywarce cen się opłaca, mimo że większość porównywarek pobiera opłaty za promowanie się w ich serwisach.

 

 

 

Jak wygląda promocja sklepu internetowego w porównywarce cen?

 

Promowanie sklepów internetowych w porównywarkach cen polega na zawiązaniu stosownej umowy z wybraną porównywarką cen. Dzięki temu produkty oferowane przez e-sklep znajdą się w odpowiednich kategoriach porównywarki cen. Także klient będzie mógł sprawdzić informacje o sklepie oraz opinie o sklepie. Dzięki pozytywnym opiniom szybciej wybierze produkt z oferty takiego sklepu. W większości porównywarek cen przekierowanie potencjalnych kupujących do sklepu przez porównywarkę wiąże się z koniecznością uiszczenia na jej rzecz niedużej opłaty przez właściciela e-sklepu. Opłata za przejście do sklepu wynoś często kilkadziesiąt groszy, można to sprawdzić na stronie porównywarki, np. dla Ceneo.pl na stronie http://dlasklepow.ceneo.pl/modele-wspolpracy/ . Trzeba jednak wiedzieć, że każdy dobrze wydany grosz na reklamę powinien przynieść zwrot z inwestycji plus potencjalny zysk!

 

 

Najpopularniejsze porównywarki cen, w których warto reklamować swój sklep internetowy to:

– Ceneo.pl

– Nokaut.pl

– Okazje.info

– Alejka.pl

– Skąpiec.pl.

 

Porównywarka cen Okazje.info proponuje zwiększenie zamówień w sklepie internetowym dzięki nowej usłudze, darmowej usłudze „Kupony rabatowe”. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://www.okazje.info.pl/s/kupony-rabatowe-dla-sklepow.html .

 

 

 

 

 

 

Zobacz także:

 

Jak zacząć współpracę z porównywarkami cen »

Jak zamówić reklamę w Google, linki sponsorowane Google AdWords »

Jak zamówić skuteczne pozycjonowanie w Google »

 

Masz pytania, opinie lub sugestie napisz do nas »