Uprzejmie informujemy, że problemy z pobieraniem aktualnego drzewa kategorii z Allegro wynikały z nieudokumentowanej nagłej zmiany działania jednej z metod API po stronie serwisu Allegro.pl.
Skutek był taki, że przy próbie wystawienia produktu ze sklepu na aukcjach Allegro.pl aukcja nie wystawiła się i pojawiał się komunikat z ” fid: 0 ”
W obecnej chwili sklepy dzierżawione działają prawidłowo, pod warunkiem zaktualizowania kategorii z Allegro.pl – instrukcja poniżej.
Właściciele sklepów własnościowych, którzy są zainteresowani otrzymaniem poprawki proszeni są o wysłanie takiej informacji na adres e-mail pomoc@sstore.pl (warunkiem otrzymania poprawki jest ważny pakiet aktualizacji i pomocy, gdy pakiet jest nieważny to należy zamówić nowy pakiet -> http://sstore.pl/aktualizacje-programu-sklepu-w-nastepnym-roku-p-15.html ). Proszę wysłać informacje o adresie sklepu i dane do serwera ftp, jeżeli sklep znajduje się na serwerach zewnętrznych.
Ważne informacje – instrukcja!
Jeżeli występuje u Ciebie problem przy wystawianiu aukcji w serwisie Allegro.pl to sprawdź czy moduł Allegro w sklepie jest dobrze skonfigurowany -> http://pomoc.sstore.pl/-i-sklep-internetowy-40-allegro-webapi.html .
Jeżeli moduł Allegro jest dobrze skonfigurowany i przy wystawianiu aukcji występuje problem z „fid: 0” należy zaktualizować (pobrać) kategorie Allegro dla każdego konta webapi w sklepie, zgodnie z poniższymi obrazkami.
.
Jeżeli aukcje były przygotowane już wcześniej i przy wystawianiu nadal występuje „fid: 0” to należy usunąć je z zakładki „Sprzedaję” i przygotować je do wystawienia od nowa -> http://pomoc.sstore.pl/sklep-internetowy-40-wystaw-przedmiot-inf-239.html
W razie problemów prosimy o kontakt pomoc@sstore.pl