PODSUMOWANIE 2019 R. W E-COMMERCE ORAZ W SSTORE - TRENDY I WYDARZENIA

PODSUMOWANIE 2019 R. W E-COMMERCE ORAZ W SSTORE – TRENDY I WYDARZENIA

Podsumowanie 2019 r. w e-commerce oraz w sStore

Podsumowanie roku jest czymś co powinniśmy zawsze robić, gdy prowadzimy swój własny biznes. Robiąc takie podsumowanie, możemy docenić swój całoroczny wysiłek i podsumować swoje osiągnięcia w pracy oraz w biznesie. Możemy zastanowić się nad tym, co najważniejszego działo się w bieżącym roku i lepiej zweryfikować plany na rok przyszły. My również postaramy się podsumować to miało miejsce w roku 2019, w całej branży e-commerce, oraz w naszej firmie sStore.  Poznaj zatem najważniejsze informacje na ten temat, przekazane przez ekspertów z branży e-commerce.

 

Najważniejsze trendy w e-commerce w 2019 roku

– Szybkość dostarczania produktów z e-sklepów do klientów

Na sukces w e-biznesie składa się wiele czynników: dobra oferta, cena, zaufanie klientów do sprzedawcy, szybka wysyłka zamówionego towaru. Wielu sprzedawców starało się usprawnić swoją logistykę w taki sposób, aby proces od chwili zakupu produktu, do dostarczenia go klientowi, trwał jak najszybciej. Bardzo ważne jest też aby informacje o czasie dostarczenia produktu do klienta, były podawane w ofercie produktu – klienci to doceniają i częściej wybierają taką ofertę. W 2019 roku, w okresie świątecznym, również firmy kurierskie stanęły na wysokości zadania i dlatego prawie wszystkie przesyłki dotarły na czas.

 

Darmowa dostawa do klienta

Najważniejszym z trendów w 2019 roku, było między innymi, oferowanie darmowej dostawy produktów. Klienci bardzo doceniają taką opcję i chętnie kupują w sklepach internetowych i na platformach handlowych, oferujących darmową dostawę. Dlatego rozwijają się systemy abonamentowe, takie jak Allegro Smart czy Amazon Prime. Po co takie abonamenty na dostarczanie przesyłek? Bo klienci coraz częściej oczekują bezpłatnej dostawy, a niestety koszty pracy rosną, więc dostawy kurierskie są coraz droższe. Z tego powodu rozwijać się będą dalej punkty PUDO, a dostawy do drzwi oraz w określonych godzinach, będą dodatkowo płatne.

 

 

 

– Śledzenie przesyłek online

Śledzenie przesyłek online stało się także prawie standardem i bardzo ułatwia proces dostarczanie produktów. Klient może lepiej zaplanować sobie czas i powierzyć odbiór przesyłki innej osobie.

 

– Szybkie płatności online i atrakcyjne raty online

Każdy, szanujący swoich klientów, sklep internetowy ma już udostępnione płatności online, za pomocą których klient może płacić od razu, logując się do swojego banku. Za pomocą płatności online, klient może również zapłacić swoją kartą kredytową.

Dzięki sprzedaży ratalnej, klient może pozwolić sobie za większe i droższe zakupy, na które normalnie nie było by go stać.

 

 

– Mobilność stron sklepów internetowych

Większość poważnych sklepów internetowych ma już mobilne wersje swoich stron – strony RWD, czyli responsywne, dostosowujące się do każdego ekranu. Wiadomo, że obecnie prawie 50% użytkowników internetu korzysta z urządzeń mobilnych, a ten trend cały czas będzie się zwiększał. Także wyszukiwarka Google, na urządzeniach mobilnych, lepiej pozycjonuje sklepy internetowe i strony www, które mają wersję responsywną.

 

 

– Bezpieczeństwo użytkowników

Coraz większa ilość użytkowników jest świadoma zagrożeń w Internecie, dlatego większość e-sklepów ma załączone szyfrowane protokoły HTTPS z zainstalowanym certyfikatami SSL – w adresie URL jest widoczna zielona kłódka. Takie połączenie zapobiega przechwytywaniu i zmienianiu przesyłanych danych, czyli nie pozwala hakerom przechwycić hasła do e-sklepu.

 

 

 

Dynamiczny rozwój branży odzieżowej

Polscy internauci pokochali zakupy obuwia i odzieży przez Internet. Coraz częściej kupujemy w internecie tego typu artykuły, bo są dużo tańsze niż w stacjonarnych sklepach, sklepach w galeriach handlowych. Powstał nawet taki trend, że idziemy do galerii i przymierzamy jakiś produkty, a potem wyszukujemy go w internecie, sprawdzamy cenę i właśnie tam go zamawiamy.

 

 

 

B2B jako rosnący segment e-commerce

Producenci i dystrybutorzy coraz bardziej dostrzegają plusy związane z rynkiem e-commerce, dlatego wchodzą coraz mocniej w sprzedaż online, uruchamiając sprzedaż w modelu B2C (ang. business-to-consumer). Swoje hurtownie internetowe prowadzi już większość dużych firm a dzięki współpracy z platformami e-commerce, sklepy internetowe mogą sprzedawać produkty bez ich magazynowania, dzięki Dropshipping – model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu dostawy produktu na dostawcę (producenta, dystrybutora, hurtownię). Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę produktu do klienta.

 

Sztuczna inteligencja, machine learning i personalizacja

Sztuczna inteligencja, machine learning i personalizacja uzupełniają się cały czas wzajemnie. Sztuczna inteligencja i ML coraz częściej wspiera e-commerce w wielu obszarach, skutecznie zwiększając sprzedaż oraz analizując mnóstwo danych w czasie rzeczywistym.  Wygranym jest ten, kto obserwuje ten rynek i inwestuje we właściwe rozwiązania, które potrafią personalizować użytkowników internetu, sprzedając im jak najwięcej tego, czego oni oczekują!

 

 

 

Rozwój sztucznej inteligencji i wykorzystanie Big Data

Dużym trendem roku 2019 był ciągły rozwój sztucznej inteligencji i wykorzystywania Big Data. Firmy z branży e-commerce starają się w jak najlepszy sposób odpowiedzieć na potrzeby klientów i personalizować ich wymagania, przypisując im odpowiednie produkty lub usługi.

Coraz większą popularność zyskują również chatbooty, które wykorzystywane są zarówno w generowaniu konwersji jak i w obsłudze klienta na stronie www, na stronie e-sklepu.

 

 

 

Postępująca automatyzacja w usługach reklamowych Google Ads

Dominującym trendem e-commerce w 2019 roku była postępująca automatyzacja, w szczególności w usługach reklamowych Google, gdzie coraz więcej czynności optymalizacyjnych wykonują algorytmy, a co więcej, możliwość wprowadzania modyfikacji ręcznych jest coraz bardziej ograniczana. Ma to zapewnić lepszą organizację pracy i większe efekty z utworzonych reklam Google.

 

 

 

 

 

Najważniejsze wydarzenia e-coomerce w 2019 roku

Sposoby śledzenia użytkownika na stronie i pliki cookies

Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wskazał, że obecnie funkcjonujące powiadomienia polegające jedynie na informowaniu o plikach cookies oraz odsyłaniu do ustawień, gdzie użytkownik może zawęzić swoją zgodę na cookies są niezgodne z prawem unijnym. Niebawem może się okazać, że wykorzystywane przez e-commerce oraz systemy reklamowe, systemy do monitorowania witryn i statystyk (takie jak Google Analitycs i inne), nie będą już tak sprawnie funkcjonować, a obecne sposoby śledzenia użytkownika na witrynie staną się niedostępne.

 

Wzrost znaczenia marketplaców

Tak zwane marketplace kontrolują coraz większą część rynku e-coomerce, za równo w Polsce jak i na całym świecie. Marketplace to dodatkowe kanały sprzedaży dla sklepów internetowych. Marketplace są miejscem, w którym swoje oferty są przedstawiane przez wielu sprzedawców. E-sklep współpracujący z marketplacem, dzięki infrastrukturze tego serwisu korzysta z wszystkich dobrodziejstw dużej i bardziej doświadczonej firmy, a dzięki popularności danego serwisu łatwiej dotrze do nowych klientów i sprzeda więcej.
W 2019 roku marketplace były odpowiedzialne za wygenerowanie  ponad 30% obrotu na globalnym rynku e-commerce.

W Polsce liderem jest oczywiście Allegro, ale inni także odnoszą duże sukcesy, np. Amazon, Facebook, Carrefour, empik.pl. Na rynku jest też wiele branżowych marketplaców, które dzięki konkretnej specjalizacji i udostępnianiu wielu poradników dla kupujących, przyciągają coraz więcej użytkowników potrzebujących rady przy zakupie konkretnego produktu. Do grupy branżowych marketplaców zaliczają się np.: Allani.pl, Domodi.pl, Homebook.pl.

Marketplace tworzą również ogromne możliwości dla lokalnych marek na szybkie wejście na nowe rynki, otwierają większe horyzonty na zdobycie nowych klientów, dają możliwość na większą sprzedaż.

 

 

 

Większa konkurencja, szczególnie z Azji

Na polskim rynku coraz bardziej rozpycha się konkurencja, szczególnie serwis AliExpress – globalna platforma zakupowa z grupy Alibaba. AliExpres w 2019 roku, chcąc zwiększyć konkurencyjność i przyśpieszyć dostawę produktów, wprowadził jako dostawę PACZKOMATY firmy InPost. Od teraz klienci mogą zamawiać paczki z Chin bezpośrednio do Paczkomatów w całej Polsce, dzięki temu zakupy na AliExpress mają być jeszcze wygodniejsze i prostsze!

 

 

 

Jeszcze więcej marketów przeniosło swoją sprzedaż do Internetu

Coraz więcej marketów stacjonarnych sprzedaje również online. Przykładem jest np. Carrefour, który najpierw dodał nowe lokalizacje, z których realizuje zamówienia składane przez Internet, następnie dodał sklepy samoobsługowe, a całkiem niedawno zaczął sprzedaż na Allegro.pl. Co ciekawe, zamówienia ze sklepu Carrefour realizowane w Allegro, można odbierać również w Żabce.

 

 

 

 

Przesyłki obierane w automatach paczkowych i punktach PUDO

W przypadku automatów paczkowych dominuje firma InPost, jednak rozwijają się również konkurencyjne rozwiązania, np. SwipBox, Pakomatic. Z kolei PUDO, czyli punkty zlokalizowane najczęściej na terenie osiedli, centrów handlowych i szlaków komunikacyjnych, są miejscami, które dość regularnie odwiedzamy – np. sklep, w którym robimy zakupy, kiosk pod domem, stacje benzynowe. Obecnie PUDO są jednym z kluczowych trendów w logistyce e-commerce.  Klient nie musi umawiać się z kurierem i na niego czekać, ponieważ może w wygodnym dla siebie miejscu i czasie, odebrać zamówioną przesyłkę. W tych punktach pojawiają się również coraz częściej dodatkowe udogodnienia, np. przymierzalnie rzeczy.

Sieci PUDO rozwijają się w Polsce bardzo dynamicznie, ponieważ jest to w sklepach internetowych i platformach handlowych coraz częściej wybierana forma dostaw.

 

 

 

Zmiany i aktualizacje algorytmów Google

Wydarzeniem roku 2019 z dziedziny SEO, która jest ściśle powiązana z e-commerce, były kolejne aktualizacje algorytmów wyszukiwarki Google. Jedna z ważniejszych zmian jest aktualizacja YMYL, czyli aktualizacja argorytmu pod strony typu “Your Money Your Life”.

Z punktu widzenia technologicznego, najważniejszym wydarzeniem w 2019 roku, było dostarczenie asystenta Google, z którym można obecnie komunikować się w języku polskim. To daje podstawy sądzić, że Google coraz śmielej i szybciej będzie wdrażać Voice Search, co z kolei będzie rozwijać trend wśród użytkowników internetu do wykonywania wszelkiego rodzaju czynności za pomocą telefonu, a tym samych zwiększać ruch na stronach mobilnych, co ma znaczenie dla rynku e-commerce.

 

 

 

InPost Paczkomaty, kurier, przesyłki kurierskie – udany rok 2019

Osobiście jestem w szoku, bo wszystkie produkty zamówione w sklepach internetowych i na platformie Allegro, z wyborem do Paczkomatów firmy InPost, dotarły albo w terminie, albo jeszcze wcześniej. A okres, w którym je zamawiałem należy zawsze do najtrudniejszych, bo to okres przedświąteczny – takie informacje przekazało nam wielu kupujących. Czy to nie jest najlepsza rekomendacja dla tej firmy? Tak, firma InPost zaliczyła rok 2019 na piątkę, lub na szóstkę! Jak to osiągnęli, tego nie wiem, ale udało im się!

InPost uruchomił nowy kanał obsługi klienta – Asystenta Google. Rozmowę zaczyna się od wywołania bota o nazwie ChatBot Mat słowem „Porozmawiaj z InPost„. Klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat, a także numer do kuriera. Ten sam bot jest dostępny także na Messengerze wraz ze wszystkimi swoimi funkcjonalnościami.

W listopadzie 2019 roku, InPost rozpoczyna strategiczną współpracę z AliExpress! InPost łączy siły z AliExpress – globalną platformą zakupową z grupy Alibaba. Od teraz klienci mogą zamawiać paczki z Chin bezpośrednio do Paczkomatów w całej Polsce. Od teraz zakupy na AliExpress będą jeszcze wygodniejsze i prostsze!

 

 

 

 

 

Jakie wydarzenia miały miejsce w 2019 roku w firmie sStore?

Firma sStore cały czas, już od 11 lat, działa w branży e-commerce i cały czas rozwija swoje usługi, starając się jak najlepiej dopasować ofertę do oczekiwań swoich klientów. Dlatego również w 2019 roku sporo działo się w naszej firmie.

  • Nasz sprzęt serwerowy miał już kilka lat dlatego wymieniliśmy go na nowy, aby zapewnić naszym klientom hosting na najwyższym poziomie.
  • Postęp technologiczny w rozwoju serwerów, pamięci i sieci zmienia nie tylko infrastrukturę centrów danych, ale również koncepcje jego architektury. Dlatego poza wymianą serwerów na nowe, zmieniliśmy również lokalizację serwerowni z niemieckiej Hetzner, na serwerownię firmy OVH, zlokalizowaną w Warszawie. Dzięki tym zmianom usługi będą działały szybciej i stabilniej!
  • Wiemy jak ważne jest bezpieczeństwo danych naszych klientów, dlatego zmieniliśmy sposób wykonywania kopii bezpieczeństwa dla baz danych i plików – od teraz kopie zapasowe baz danych sklepów internetowych, stron www i innych programów, wykonywane są codziennie i przetrzymywane przez okres do 30 dni wstecz. Kopie plików (zdjęcia, grafika) są robione co tydzień w piątek i są dostępne do 3 ostatnich tygodni wstecz – kopie bezpieczeństwa są wysyłane na serwery do innej serwerowni (do serwerowni OVH zlokalizowanej w Niemczech). Konkurencja często udostępnia dużo krótsze okresy przechowywania takich kopii, co można łatwo sprawdzić!

 

 

  • Udostępniliśmy wiele poradników dla branży e-commerce i e-biznesu, z których można swobodnie korzystać na naszym blogu – https://blog.sstore.pl/category/poradniki/
  • Dla tych, którzy chcieliby zarabiać online a nie chcą sprzedawać produktów, jak to ma miejsce w standardowym sklepie internetowym, uruchomiliśmy nowy serwis e-Pasaz.netE-pasaż to taki sklep internetowy bez koszyka. To taki serwis podobny do porównywarek cen, np. Ceneo.pl. W e-pasażu są prezentowane produkty z innych sklepów internetowych, a właściciel e-pasażu zarabia na prowizji wygenerowanej ze sprzedaży tych produktów (prowizję płaci sklep, z którego pochodzą produkty). E-pasaż zarabia również na reklamach umieszczonych na stronie, reklamach pochodzących np. z Google AdSense. Więcej informacji o e-pasażu znajduje się na stronie https://e-pasaz.net/
  • Naszym głównym produktem jest sklep internetowy i platforma do prowadzenia e-sklepów SKLEPYWWW.PL. Znając trendy e-commerce i zwiększające się w kierunku mobilności  preferencje użytkowników internetu, zmieniliśmy panel administracyjny sklepu na nowy resposnywny (RWD), dzięki temu można go obsługiwać w łatwy sposób na urządzeniach mobilnych.
  • W oprogramowaniu sklepu internetowego sStore dodaliśmy wiele nowych funkcji i usprawnień, ułatwiających obsługę sklepu i pomagających w zwiększaniu sprzedaży online – informacje na ten temat znajdują się w poniżej.
  • Niebawem udostępnimy nowy panel do obsługi zamówień i rozliczeń pomiędzy firmą sStore a klientami – aby łatwiej można było kontrolować swoje usługi i zarządzać nimi.
  • W najbliższym czasie zostanie udostępniony nowy moduł do obsługi dodatkowych funkcji po stronie serwera – przekierowania linków, lepsza obsługa poczty e-mail i inne ciekawe funkcje. A opcje te będą dostępne również dla klientów posiadających usługi sklepu abonamentowego – takich opcji nie udostępnia konkurencja!
  • W ostatnim czasie obserwujemy jak wszystko i wszędzie drożeje np. prąd, gaz, paliwo, wywóz śmieci, wszelkiego rodzaju materiały, usługi, płace pracowników itd. Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu firm, podwyżki tych cen są sporym obciążeniem finansowym, dlatego tak niechętnie zmienialiśmy w 2019 roku, niektóre ceny naszych usług. Proszę nas jednak zrozumieć, nasze koszty utrzymania bardzo dużo również zwiększyły się – koszty serwerów, obsługi w serwerowni, koszty administratorów, pracowników, informatyków, itd.  Ostatnia podwyżka w naszej firmie, dla niektórych usług, miała miejsce ok. dwóch lat temu. W tym czasie wiele zmieniło się w branży e-commerce i informatycznej. Także konkurencja znacznie podwyższyła ceny, często nawet kilkakrotnie, co można łatwo sprawdzić porównując ceny z naszymi. Porównując ceny zwróć uwagę na to, że niektóre firmy stosują niższe ceny w pierwszym roku, ale w następnych latach trzeba zapłacić za tą usługę nawet o 80 % drożej, a to może być potem sporym zaskoczeniem i dużym obciążeniem finansowym! U nas masz pewności, że ceny na pewno tak nie wzrosną! Nasza firma również musiała zmienić trochę ceny, niektórych usług, przede wszystkim pakietów abonamentowych – zmiany cen pakietów obowiązują od lipca 2019 roku i będą obowiązywały w nowych okresach abonamentowych – przy przedłużaniu usług. Zmieniając pakiety na nowe, dodaliśmy jednak więcej możliwości i mniej ograniczeń. Przede wszystkim nowe pakiety dla sklepów internetowych nie mają już limitów transferów danych – posiadają limity związane z ilością produktów w e-sklepie i miejsca zajmowanego na serwerze.
    Informacje na temat nowych pakietów dla sklepów internetowych znajdują się na stronie https://sklepywww.pl/oprogramowanie-sklepu-cennik-sklep-internetowy-cena-zalozenia-sklepu/ . Dla firm, które mogą mieć problemy z opłacaniem abonamentów rocznych, przygotowaliśmy nowe okresy rozliczeniowe, półroczne i kwartalne. Więc gdy kończy się Twój obecny abonament sklepu, możesz zmienić okres rozliczeniowy na inny, wysyłając e-mail do nas.  Oczywiście najbardziej opłaca się płacić abonament roczny, bo najtaniej kosztuje! Cały czas jednak mamy najlepszą ofertę na rynku, pomimo małych zmian w cenach abonamentów. Możesz to sprawdzić samemu, porównywając naszą ofertę z konkurencyjną! Porównując ceny, zwróć uwagę na to, że niektóre firmy stosują niższe ceny w pierwszym roku (często ceny w pierwszym roku u konkurencji są i tak wyższe od naszych regularnych), ale w następnych latach trzeba zapłacić za usługę nawet o 80 % drożej, a to może być sporym zaskoczeniem i obciążeniem finansowym! U nas masz pewności, że ceny na pewno tak nie wzrosną!

 

 

 

 

 

 

Nowości i zmiany w 2019 roku, w sklepach pracujących na oprogramowaniu sStore

W 2019 roku wydaliśmy i udostępniliśmy 19 nowych aktualizacji dla oprogramowania sklepu internetowego sStore. W tych aktualizacjach dodaliśmy wiele nowości, zmian, integracji, poprawek, o które prosili nasi klienci, użytkownicy sklepów internetowych sStore.

Wśród nowości można wymienić poniższe:

  • opcja KUP TERAZ w Ceneo

 

 

  • wiele nowych szablonów responsywnych dla e-sklepu – dodaliśmy je wszystkie jako darmowe szablony RWD, bez dodatkowych opłat – u konkurencji tego nie znajdziesz!

 

 

 

  • zmiany w module integracji sklepu z Allegro – najważniejsze to przejście w całości z obsługi WebAPI Allegro na REST API Allegro (Allegro wyłącza powoli funkcje w WEB API Allegro)

 

 

  • nowa ikona na liście produktów –  z oznaczeniem numeru aukcji (oferty w Allegro) i linkiem do zakładki „Sprzedaję„, w module Aukcje Allegro w sklepie

 

 

 

 

  • dodanie integracji z Paczka w Ruchu

 

 

 

 

 

  • dodanie opcji e-Pasażu w menu panelu sklepu

 

 

 

 

 

 

 

 

  • dodanie pozycji „Dodaj opis” dla głównego zdjęcia produktu (w standardzie opis jest pobierany z nazwy produktu) – atrybut alt dla zdjęcia, dla lepszego SEO

 

 

 

  • dodanie nazwy dla „Wybór strony produktu” i Mikrodane (Microdata ,znaczniki danych strukturalnych) dla dodatkowych stron – dla lepszego SEO

 

 

 

 

 

 

  • oraz wiele dodatkowych zmian i ulepszeń!

 

 

 

Dodaliśmy wiele nowych funkcjonalności ułatwiających zarządzanie e-sklepem, miedzy innymi:

  • udostępniliśmy nowy panel administracyjny sklepu w wersji responsywnej – RWD – obsługa na każdym urządzeniu, w tym na urządzeniach mobilnych

 

 

 

 

  • dodanie nowych możliwości dla operatora logistycznego Apaczka.pl

 

 

 

 

 

  • dodanie opcji w  sklepie „import/eksport klientów z pliku CSV
  • zmiany w sklepie internetowym na stronie koszyka

 

 

 

  • nowe możliwości masowej zmiany na liście produktów

 

 

 

  • nowe funkcje z masowymi akcjami dla produktów – szybkie hurtowe zmiany dla: stanów magazynowych, wagi, zmiany ceny o określony %, załączenia lub wyłączenia produktów z plików XML dla porównywarek

 

 

  • zmiany dla modułu Paczkomaty w e-sklepie – zmiany dla rejestrowania gabarytów: A, B, C

 

 

 

  • zmiany dla modułu widget Allegro w sklepie internetowym

 

 

 

  • nowa funkcja „Export zamówień do pliku CSV „

 

 

  • zmiana wyróżnienia zamówień nowych/wysłanych na liście z zamówieniami

 

 

 

 

  • zmiany dla zdjęć w boksie „Ostatnio przeglądane

 

  • optymalizacje SEO dla lepszego pozycjonowania sklepu
  • zmiany dla list checkboxów w filtrach – na stronie zamówień
  • nagłówki stron informacyjnych i aktualności jako tag H1 – dla lepszego SEO
  • dodanie nowego przewoźnika DPD Pickup – DPD z mapką punktów obioru

 

 

 

 

  • zmiany w filtrach na stronie zamówień – filtry zamówień wielokrotnego wyboru, z możliwością zmiany

 

 

 

  • dodanie linku śledzenia przesyłki dla Paczkomaty InPost

 

 

 

 

 

Wszystkie artykuły na temat aktualizacji programu sklepu sStore i zmiany w e-sklepach, znajdują się na stronie https://blog.sstore.pl/category/aktualizacje-sklepu/.

 

 

 

 

 

Na początku stycznia udostępnimy nowy artykuł dotyczący trendów w e-commerce, które będą obowiązywać w 2020 roku. Zapraszamy 🙂

 

 

 

 

Nie masz własnego sklepu internetowego?

Chcesz założyć nowoczesny e-sklep z podłączonymi hurtowniami i dropshipping?

Załóż własny e-sklep w dwie minuty i przetestuj za darmo, bez zobowiązań!

 

 

 

 

Masz już własny sklep internetowy ale potrzebujesz profesjonalnej grafiki dla niego?

Możesz wybrać darmowy szablon i dostosować go do swoich potrzeb, lub możesz zlecić nam zaprojektowanie nowoczesnego szablonu RWD.

Zespół profesjonalnych grafików zbuduje e-sklep lub e-pasaż, zgodnie z Twoimi wytycznymi! Sprawdź naszą ofertę.

 

 

 

Obserwuj nas i bądź na bieżąco z nowościami:

 

Masz pytania, opinie lub sugestie? Masz pomysły na nowości w e-sklepie? Napisz do nas »