Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0

Chaty służą do szybkiej i anonimowej komunikacji między użytkownikami internetu. Może się to przydać również do kontaktu między klientami a obsługą sklepu internetowego. Wielu usługodawców oferuje obecnie moduły chatów, które można umieścić na stronie internetowej. Polega to w gruncie rzeczy na wygenerowaniu kodu HTML na stronie danego usługodawcy i umieszczeniu go w jednym z dodatkowych boxów na stronie sklepu internetowego.

Przykłady chatów na stronę www:

Poniżej znajduje się opis instalacji chatu na przykładzie GG widget.

 

Aby zainstalować GG widget na stronie sklepu:

1. Wejdź na stronę http://www.gg.pl/info/komunikator-na-twoja-strone/ ».

2. Kliknij Wygeneruj kod przy wybranej wersji widgetu.

 

 

3. Zaloguj się do konta GG lub załóż nowe konto.

 

 

4. Wprowadź ustawienia widgetu (nick, który wyświetli się rozmówcy, wiadomość powitalną, wygląd chatu) i kliknij przycisk Dalej.

 

 

5. Skopiuj wygenerowany kod.

 

 

6. W panelu sklepu przejdź do listy dodatkowych boxów (Wygląd i treść > Dodatkowe boxy) i kliknij Edytuj przy wybranym boxie lub utwórz nowy box.

 

 

7. Przejdź do trybu HTML w edytorze boxa.

 

 

8. Wklej skopiowany wcześniej kod w wybranym miejscu kodu HTML boxa.

 

 

9. Po zapisaniu zmian przejdź do Wygląd i treść > Wygląd > Układ i włącz wyświetlanie boxa w wybranym miejscu strony.

 

 

10. Po kliknięciu Zapisz box z przyciskiem widgetu pojawi się na stronie.

 

 

Gdy klient kliknie przycisk, pojawi się okno do komunikacji z Twoim numerem Gadu Gadu.

 

 

Zobacz też:

 

Masz pytania, opinie lub sugestie napisz do nas »

Comments are closed.