Dzięki integracji oprogramowania sklepu z systemem „Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej”, masz możliwość automatyzacji procesów związanych z realizacją wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej.
„Elektroniczny Nadawca” to aplikacja przeznaczona dla Klientów Poczty Polskiej, którzy podpisali umowę na nadawanie przesyłek pocztowych z Pocztą Polską.
Dzięki modułowi „Elektroniczny Nadawca” masz możliwość m.in.:
- generowanie dokumentów nadawczych (bez konieczności ich akceptowania przez PP S.A.) dla przesyłek z grupy KEP – z numerami nadawczymi pobieranymi bezpośrednio z serwera PP S.A. (bez konieczności występowania o zakres numerów);
- korzystanie z tworzonej przez nadawcę na bieżąco bazy adresatów, z możliwością wykorzystania danych do generowania nalepek adresowych;
- tworzenie książki nadawczej oraz zestawienia zgodnego z Regulaminem Poczty Firmowej (według aktualnego wzoru);
- przesłanie danych elektronicznych do UP;
- odbiór danych potwierdzonych przez UP po nadaniu przesyłek;
- połączenie z systemem śledzenia dla wybranej (nadanej) przesyłki ze sprawdzeniem i wizualizacją statusu;
- połączenie poprzez ODBC z bazami/źródłami danych klienta, w celu pobrania części lub kompletnych danych;
- tworzenie szablonów przesyłek;
- komunikację pomiędzy Przedstawicielem Handlowym a Klientem (w celu wymiany informacji);
- przekazywanie informacji do UP o nadawanych przesyłkach przygotowanych w innych systemach np. EKN, Nadawca Umowny lub w formacie zgodnym z Interfejsem Wymiany Danych.
Zobacz jak poprawnie skonfigurować moduł Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej w sklepie internetowym »