Czy prowadząc własny sklep internetowy warto mieć swoje konto na Instagramie?
Instagram może być dodatkowym kanałem social media dla sklepu internetowego, dzięki któremu możesz zdobyć dodatkowych klientów. Wielu sprzedawców myśli, że ten kanał pasuje jedynie do e-sklepów z ubraniami, a tak właśnie nie jest. Prowadząc swój kanał na Instagramie powinieneś nie tyle myśleć o swojej branży, lecz skupić się na grupie docelowej, do której chcesz dotrzeć ze swoją ofertą. Na Instagramie klienci często bardziej angażują się w życie kupowanych przez siebie marek, niż w innych serwisach społecznościowych.
Musisz jednak pamiętać, że w tym serwisie najważniejsze są zdjęcia, muszą one być bardzo dobrej jakości i jak najlepsze. Zdjęcia powinny być dość ciekawe i oryginalne, aby zachęcić innych użytkowników do śledzenia Twojego profilu i linkowania go. Pamiętaj także o dodawaniu przy nich krótkiego opisu, zachęcającego do większego zaangażowania. Nie zapomnij również o zamieszczaniu „hasztagów”, ponieważ służą one przede wszystkim do wyszukiwania i przeglądania treści na Instagramie.
Dodaj widget Instagrama do swojego sklepu internetowego i zwiększ sprzedaż.
Już teraz możesz załączyć widget Instagrama w swoim e-sklepie i zwiększyć ilość odwiedzających go. W oknie widgetu będą się wyświetlać obrazy z Twojego konta na Instagramie, dzięki temu możesz pozyskać dodatkowych klientów.
Obserwuj nas i bądź na bieżąco z nowościami:
Zobacz także:
Jak załączyć moduł „Zamów rozmowę” w sklepie
Jak załączyć moduł wysyłający SMS-y w sklepie
Jak zainstalować szablon mobilny w sklepie internetowym
Masz pytania, opinie lub sugestie, chcesz udoskonalić oprogramowanie e-sklepu, napisz do nas »