Podziel się:

ekspert_pozycjonowanie_e-skepy

 

Jesteś początkującym biznesmenem i zastanawiasz się w jaką reklamę zainwestować, aby klienci dowiedzieli się o istnieniu Twojego sklepu internetowego? Albo Twój e-sklep potrzebuje świeżego wiatru w żagle i szukasz najskuteczniejszej formy reklamy?

Poniżej przedstawię Ci najbardziej efektywne formy reklamy oraz promowania e-sklepu lub strony WWW poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach, kampanie reklamowe Google AdWords, promowanie sklepu w mediach społecznościowych czy porównywarkach cen.

 

Pozycjonowanie sklepu internetowego lub strony WWW w wyszukiwarce Google

Sposobem na zwiększenie ruchu na stronie lub w sklepie internetowym jest pozycjonowanie sklepu lub strony WWW.  Pozycjonowanie to usługa, która ma na celu pozyskanie jak najlepszej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Firma, która chce zwiększyć ilość odwiedzin w sklepie musi pozycjonować swój sklep internetowy, bo pozycjonowanie to jedna z najlepszych reklam dla e-sklepu.

Powierzając usługi pozycjonowania sklepu musisz mieć pewność, że firma pozycjonująca będzie się starać aby Twój e-sklep znalazł się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce internetowej, przede wszystkim w Google. Również pozycjonowane słowa powinny się przyczynić się do skutecznego pozyskiwania klientów, a nie tylko do tworzenia ruchu na stronie sklepu przez internautów, którzy niekoniecznie będą zainteresowani Twoimi produktami lub usługami.

Biorąc pod uwagę bardzo dużą konkurencję w Internecie oraz to, że każdy chciałby znaleźć się na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach internetowych, usługa pozycjonowania nie należy do najtańszych, a szczególnie pozycjonowanie na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe.

Istnieje także możliwość pozycjonowania na dziesiątki fraz (słów kluczowych), które łącznie przyniosą większy ruch i lepszy efekt, niż kilka bardzo popularnych słów kluczowych. Konkretne miejsce nie ma wtedy znaczenia, bo liczy się sumaryczna liczba wizyt na stronie, dzięki pozycjonowaniu na większą ilość słów kluczowych.

 

pozycjonowanie_1_adwords_e-sklepy

 

 

Nasz zespół ekspertów może zaproponować Tobie najbardziej odpowiednie słowa kluczowe, zwiększając częstotliwość odwiedzin Twojej strony lub e-sklepu. W ramach usługi otrzymasz także usługę optymalizacji strony e-sklepu lub strony WWW a także dostęp do specjalnej strony, na której będziesz mógł monitorować pozycje w Google oraz śledzić rezultaty naszej pracy.

Jeżeli jesteś zainteresowany usługą pozycjonowania sklepu lub strony WWW zamów ją teraz

 

 

pozycjonowanie_Stron_veliur

 

Kampanie reklamowe Google AdWords – linki sponsorowane w wyszukiwarce Google

Kampanie AdWords to doskonałe narzędzie pozwalające przedstawić Twoją ofertę tylko tym klientom, którzy naprawdę jej szukają.  Kampanie Google AdWords pozwalają na pokazanie Twojego sklepu internetowego lub strony WWW w górnej lub dolnej części wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google.

Reklamy mogą być także wyświetlane w serwisach firmy Google – Gmail, YouTube – a także w serwisach partnerskich i sieci reklamowej, czyli na stronach powiązanych tematycznie z ustawionymi słowami kluczowymi.

Dzięki Google AdWords przyciągniesz więcej klientów do swojego e-sklepu lub strony WWW praktycznie od razu – przy pozycjonowaniu musisz zaczekać na efekt kilka miesięcy, reklamy AdWords wyświetlają się od razu.

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy zachęcić klientów, by do Ciebie dzwonili albo wracali do Twojego sklepu lub strony WWW, dzięki kampanią reklamowym Google AdWords to osiągniesz.

Klienci znajdą Twoją firmę w wyszukiwarce Google dokładnie w momencie, gdy szukają tego, co oferujesz. Możesz reklamować się lokalnie lub globalnie.

Możesz kierować reklamy do klientów w wybranych krajach, regionach i miastach lub w określonej odległości od Twojej firmy lub sklepu.

 

pozycjonowanie_adwords_e-sklepy

 

 

Spójrzmy prawdzie w oczy, prowadzenie kampanii AdWords nie jest wcale proste, trzeba poświęcać na nią trochę czasu oraz posiadać specjalistyczną wiedzę. Przy tworzeniu kampanii trzeba wybierać spośród wielu ustawień, które wpływają na skuteczność reklamy oraz jej cenę.

Nasi eksperci mogą poprowadzić Twoje kampanie reklamowe Google AdWords, dzięki nam nie tylko zdejmiesz z głowy uciążliwy obowiązek konfiguracji, obsługi, analizy i optymalizacji kampanii, ale również sporo zaoszczędzisz na wydatkach, dzięki odpowiedniej optymalizacji.

Wiemy, że najlepsze wyniki można osiągnąć skupiając się przede wszystkim na wąskiej dziedzinie, dlatego zachęcamy zawsze właścicieli e-sklepów oraz stron WWW, aby jak najlepiej wykonywali swoją pracę, a nam powierzyli to, w czym my jesteśmy najlepsi.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany usługą prowadzenia kampanii reklamowych Google AdWords,  zamów ją teraz

 

 

pozycjonowanie_zamow_e-sklep_2

 

Promowanie e-sklepu w porównywarce cen internetowych oraz pasażach internetowych

Porównywarki cen oraz pasaże internetowe to serwisy prezentujące produkty znajdujące się w sklepach internetowych. Porównywarki dodatkowo mają funkcje porównywania cen konkretnych ofert produktowych.

Coraz częściej Internauci korzystają z tego typu serwisów do poszukiwania e-sklepów, które sprzedają interesujące ich asortymenty, niekoniecznie po najniższej cenie. Oprócz ceny ważny jest też profesjonalizm, jakość obsługi, szybkość dostawy, gwarancja oraz wypracowana dobra opinia, jako zaufanego sprzedawcy.

Jak pokazują różne badania rynku e-commerce, w tym badanie Gemius z  2015 roku, z porównywarek cen korzysta około 40% e-klientów. Porównywarki cen i pasaże internetowe są także jednym z głównych źródeł konwersji w sklepach internetowych, dlatego warto zadbać o to aby e-sklep pokazywał swoją ofertę w tych serwisach.

Obecność w porównywarce cen lub pasażu to nie tylko źródło konwersji, lecz także metoda na wypromowanie e-sklepu i jego marki, co przyczynia się do wzrostu sprzedaży w przyszłości.

 

sprzedaz_w_e-sklepie_sklepy_www

.

Dziś walka za pomocą samej ceny to stanowczo za mało, ponieważ ogromną rolę w procesie decyzyjnym odgrywa jakość obsługi klienta, szybkość dostawy oraz poczucie bezpieczeństwa zakupów –  w Internecie nie brakuje fałszywych sklepów, które działają tylko po to aby przyjmować kasę i nie realizować zamówień. Dlatego porównywarki cen jak i pasaże internetowe wdrażają w coraz większym stopniu narzędzia mające na celu budowanie i umacnianie marki e-sklepu jako godnego zaufania i spełniającego oczekiwania e-klienta w kwestii realizacji zamówień.

Jak pokazują badania, między innymi TNS Polska, większość internautów (96%) zaznacza, że przywiązują wagę do tego, czy miejsca, w których dokonują zakupów są bezpieczne. Porównywarki cen i e-pasaże gromadzą opinie klientów i oznaczają współpracujące z nimi sklepy certyfikatami bezpieczeństwa.

Większość popularnych porównywarek cen oferuje promocję w swoim serwisie za opłatą w modelu CPC (Cost Per Click) – rozliczanie na podstawie klików. Średni koszt za kilka – w zależności od wybranej kategorii – wynosi w Ceneo.pl ok 40 gr, zgodnie z cennikiem http://dlasklepow.ceneo.pl/modele-wspolpracy/ .

Są też porównywarki cen, które oferują tańszą alternatywę i mają opłaty abonamentowe, dzięki którym taka promocja znacznie taniej będzie Cię kosztować.  Przy opłatach abonamentowych nigdy nie zaskoczą Cię wysokie koszty promocji sklepu, które mogą wystąpić w innych porównywarkach cen, w których rozliczasz się za kilka. Np. porównywarka cen e-ceny.pl oferuje skuteczną promocję w swoim serwisie w niskich opłatach abonamentowych – bez limitu produktów oraz bez limitu przekierowań! Posiadasz 1000, 5000 czy 50 000 produktów, abonament zawsze wynosi tyle samo. Dla e-ceny.pl nie ma znaczenia czy do Twojego e-sklepu trafi tysiąc czy sto tysięcy kupujących, cena zawsze będzie taka sama.

 

e-ceny_pl_sklepy

.

Jeżeli jesteś zainteresowany promocją swojego e-sklepu w porównywarce e-ceny.pl,  dodaj e-sklep do porównywarki już teraz

 

 

Media społecznościowe

Współcześnie za pewne nikogo nie zdziwi to, że wiele firm promuje swoją działalność w portalach społecznościowych, takich jak Facebook, Google+, YouTube. Oprócz kampanii reklamowych, działanie w portalach społecznościowych pozwoli Tobie również dotrzeć do większego grona odbiorców. Osoby zainteresowane będą miały łatwą możliwość udostępnienia treści, które promujesz na Tablicy Facebooka. Co więcej, dzięki portalom społecznościowym możesz znacznie ułatwić nowym klientom dotarcie do Twojego sklepu internetowego lub strony WWW, ponieważ coraz bardziej modna staje się możliwość logowania poprzez Facebook albo konto Google, zamiast ręczne wprowadzanie wszystkich niezbędnych danych w procesie rejestracji w e-sklepie. Ponadto masz również możliwość prowadzenia własnego sklepu na Facebooku, co może zachęcić do zakupów Twoją grupę odbiorców.

Serwisy społecznościowe dla właścicieli firm nie są jedynie miejscem nawiązywania kontaktów pomiędzy użytkownikami, stały się również bardzo ważnym kanałem komunikacji z potencjalnymi klientami. Można za ich pomocą przekazywać potencjalnym oraz obecnym klientom, informacje o nowych produktach lub promocjach!

Gdybyśmy mieli wymieniać dodatkowe korzyści z promocji w mediach społecznościowych to nie moglibyśmy zapomnieć o:
– możliwości szybkiego i taniego dotarcia do grupy docelowej oferowanego produktu czy usługi,
– zmniejszeniu kosztów w stosunku do tradycyjnych form promocji i reklamy,
– stworzeniu stałej i aktywnej społeczności zrzeszonej wokoło firmy, marki lub produktu,
– wzmocnieniu wizerunku firmy oraz zwiększeniu świadomości klientów.

Pamiętaj jednak o tym, że promowanie się w mediach społecznościowych nie zawsze musi przynosić oczekiwane korzyści szczególnie w przypadku, gdy masz jeszcze niewiele produktów, lub gdy odbiorcy Twojej oferty nie działają w mediach społecznościowych.

 

promocja_sklepu_na_faceboku

.

Zobacz także:

Jak założyć stronę fanpage na Facebooku

Jak założyć sklep internetowy na Facebooku

Jak dodać widget Facebook, YouTube, Twitter, Google+ na stronę sklepu

 

Mailing – e-mail marketing

O ile media społecznościowe pozwalają łatwo dotrzeć do zainteresowanych odbiorców umieszczając nowy wpis, może on zostać niedostrzeżony w gąszczu innych informacji, ponieważ wpis zamieszczany na przykład w Facebooku zostanie przesłonięty innym wpisem. Natomiast e-mail daje znacznie więcej możliwości. Oprócz samego tekstu możesz umieszczać linki, zdjęcia oraz inne treści, dzięki czemu w znacznie lepszym stopniu wykorzystasz swoją kreatywność. Ponadto e-mail jest czymś bardziej osobistym. Niemal każdy rozpoczyna pracę od sprawdzenia skrzynki e-mail, w której wiadomości cierpliwie czekają na przeczytanie i nie umkną uwadze odbiorcy. E-maile możesz rozsyłać również jako newsletter z poziomu panelu administracyjnego sklepu, dzięki temu dotrzesz przede wszystkim do tych klientów i subskrybentów, którzy są zainteresowani ofertą sklepu.

Przy większej wysyłce e-maili proponujemy jednak zlecenie wysyłki firmom specjalizującym się w rozsyłaniu wiadomości e-mail, ponieważ e-sklepy mają ograniczenia w ilości wysyłanych maili na dzień. Ograniczenia te są podyktowane restrykcjami administratorów serwerów w celu ograniczenia spamu.

Serwisy zajmujące się wysyłaniem kampanii mailingowych, takie jak np. FreshMail, mają odpowiednio przygotowane serwery umożliwiające im wysyłkę większej ilości poczty e-mail, dzięki skorzystaniu z ich usług będziesz mieć pewność, że wszystkie maile zostaną wysłane.

e-mail_pozycjonowanie_e-sklepy

.

Promowanie produktów poprzez e-mail – newsletter

Jedną z form newslettera jest informowanie o konkretnych produktach, takie informacje są ukierunkowywane w szczególny sposób, ponieważ docierają głównie do tych klientów, którzy dodali interesujące ich produkty do listy obserwowanych. W ten sposób zmniejszysz ryzyko uznania Twoich wiadomości za spam i nie zniechęcisz klientów do odbierania newsletterów.

Musisz też wiedzieć, że wysyłana treść powinna być odpowiednio dobrze i czytelnie napisana. Zaprojektuj więc newsletter mając na względzie cel, który chcesz osiągnąć.
Miej na uwadze cel, dla którego wysyłasz e-mail i skutek, jaki chcesz osiągnąć.

Więcej na temat rozsyłania oferty poprzez e-mail znajdziesz na naszej stronie pomocy, jak wysłać newsletter.

Newsletter

 

Wizerunek sklepu internetowego

Aby Twój sklep internetowy przyciągał uwagę oraz zachęcał klientów do zakupu, zadbaj o jego odpowiedni wizerunek. Mówi się, jak cię widzą, tak cię piszą, więc zadbaj o wizerunek swojego e-sklepu. Niezależnie od tego, czy dopiero startujesz z e-sklepem, czy od dawna jesteś już e-przedsiębiorcą, właściwie wykreowany wizerunek jest jednym z kluczowych warunków Twojego sukcesu. Obecnie w Internecie atrakcyjne ceny i odpowiednie produkty to już nie wszystko. Sklepy internetowe lub strony WWW muszą być świadomi, że to, co o ich biznesie powie wyszukiwarka, forum lub serwis opinii ma realne przełożenie na powodzenie całego e-przedsięwzięcia.

Odpowiedni wizerunek to również odpowiedni wygląd sklepu, czyli ładny i czytelny szablon, odpowiednie grafiki i odpowiedni układ, dopasowany do danej branży e-sklepu.
W dzisiejszych czasach gdy tak wiele użytkowników Internetu używa do przeglądania stron urządzeń mobilnych, ważne jest również to aby szablon sklepu był przystosowany do przeglądania go w urządzeniach mobilnych. Popularną technologia zapewniającą responsywność szablonu jest technologia RWD – Responsive Web Design.

szablony_rwd_e-sklepy_sklepy_www

Technika projektowania szablonów RWD pozwalana na to aby wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia, na którym jest wyświetlany np. przeglądarki, smartfony czy tablety. Szablon stworzony w takiej technice jest uniwersalny i wyświetla się dobrze zarówno na dużych ekranach, jak i na smartfonach czy tabletach.

Zachęcamy do ustawienia w sklepie internetowym lub na stronie WWW własnie takich szablonów.

 

Sprawdź jak łatwo pobrać nowy szablon do e-sklepu i zmienić go na inny.

Chcesz mieć indywidualny szablon sklepu? Możesz zamówić zaprojektowanie go u nas. Zapoznaj się z naszym cennikiem i bądź oryginalny.

 

 

Dodajesz nowe produkty i oferujesz promocje? Zareklamuj je za pomocą bannerów reklamowych. Skoncentruj się na najważniejszych rzeczach, takich jak kluczowe cechy oferowanych produktów, najważniejsze atuty Twojej firmy itd. Klienci patrzą na bannery dość krótko, dlatego zwięzły opis jest kluczową kwestią, która może przyczynić się do zwiększenia zainteresowania prezentowanymi produktami.

Banner

 

Zobacz, jak samodzielnie dodać ruchomy banner do sklepu.

Chcesz zaprojektować grafikę dla baneru, logo, szablon RWD? Zleć to nam.

 

 

Zachęcamy również do obserwowania nas na:

.

.

.

Zobacz także:
.

Sprawdź naszą ofertę na pozycjonowanie i reklamę w Google dla sklepu internetowego lub strony WWW »

Masz pytania, opinie lub sugestie napisz do nas »

 

Comments are closed.