Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0

sms_sklep-internetowy

Sklep internetowy może wysyłać SMS-y z powiadomieniem o zmianie statusu zamówienia, dzięki temu klient sklepu będzie na bieżąco informowany bezpośrednio na swój telefon komórkowy, np. o zaksięgowaniu wpłaty czy wysyłce produktu.

Powiadamianie klientów poprzez wysyłanie SMS-ów o realizacji zamówienia, pozwala na budowanie wizerunku sklepu jako firmy zapewniającej wysoki standard obsługi, co może procentować ponownymi zakupami w przyszłości.

Dlaczego warto wysyłać SMS-y do klientów? Nie każdy klient odbiera e-maile regularnie a telefon zawsze jest dostępny pod ręką, wysłanie SMS-ów jest wtedy najlepszym rozwiązaniem.

Usługa jest możliwa dzięki integracji sklepu internetowego (od wersji 4.4.3) z serwisem SMSAPI. Wysyłanie SMS-ów jest tanie a proces wysyłania jest zautomatyzowany, wystarczy że zmienisz status zamówienia w swoim sklepie internetowym a SMS sam się wyśle.

Aby Twój sklep internetowy wysyłał SMS-y z informacją o zmianie statusów, wystarczy że skonfigurujesz go zgodnie z instrukcją.

 

e-biznes_skle_internetowy

 

Zachęcamy również do obserwowania nas na:

.

.

.

Zobacz także:
.

Masz pytania, opinie lub sugestie, napisz do nas »

Comments are closed.